خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تقدیر فدراسیون تیر اندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران از ریاست دانشگاه پیام نور

رئیس فدراسیون تیر اندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران در بازدید از اردوی تیم ملی، از دکتر رستمی ابوسعیدی ریاست دانشگاه پیام نور تقدیر کرد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور در بازدید از اردوی تیم ملی که در دانشگاه پیام نور خراسان شمالی مستقر است ضمن ابراز تقدیر و سپاسگزاری به دلیل میزبانی همراه با ورزش دوستی و ایجاد فضای عاطفی و اخلاقی دلنشین، از زحمات سرپرست دانشگاه پیام نور استان نیز به خاطر فراهم آوردن چنین فضایی تقدیر نمود.

در متن تقدیر نامه رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور از دکتر رستمی ابوسعیدی و دانشگاه پیام نور مرکز بجنورد آمده است:

دانشگاه پیام نور مرکز بجنورد با درایت، عنایت و اهتمام ویژه جناب آقای دکتر جلیل مسعودی فرد سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان شمالی، ضمن استقبال از ورود تیم ملی و میزبانی ورزشکاران، نمونه خوبی از ورزش دوستی، میهمان نوازی و ادب حضور را به نمایش گذاشته و زمینه و فضای عاطفی و اخلاقی دلنشین وبه یاد ماندنی را فراهم آوردند.

به پاس لطف، ادب و محبت ایشان و همکارانشان بر خود فرض می دانم تا مراتب را به استحضار حضرتعالی برسانم و بدینوسیله از شما و جناب آقای دکتر مسعودی فرد سپاسگزاری نمایم.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی