خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

بایگانی
  • ۰
  • ۰

جزئیات آزمون ارشد فراگیر نوبت شانزدهم پیام نور / آزمون فاقد نمره منفی

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نوبت شانزدهم (سال95) پنجشنبه 13 اسفند برگزار می شود و کارت ورود به جلسه در روزهای 10 تا 12 اسفند به صورت اینترنتی توزیع می شود.

دکتر حسین توکلی ، مشاور عالی سازمان سنجش افزود: 64 هزار و 543 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نوبت شانزدهم (سال 95) ثبت نام کرده اند که از این تعداد 31 هزار و 146 نفر معادل 48.32 درصد داوطلبان زن و 33 هزار و 397 نفر معادل 51.77 درصد داوطلبان مرد هستند.

وی افزود: کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای آن از روز دوشنبه 10 اسفندماه تا چهارشنبه 12 اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود و داوطلبان ضرورت دارد در این مهلت با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت ورود به آزمون اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: اطلاعیه سازمان سنجش درباره نحوه توزیع کارت، رفع نقص و سایر موارد بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد.

وی یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر مهرماه 95 (نوبت شانزدهم) دانشگاه پیام نور صبح پنجشنبه 13 اسفند در 99 شهرستان برگزار می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن کارت ملی، شناسنامه عکس دار و پرینت کارت آزمون ضروری است. فرآیند آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز می شود و درب حوزه های امتحانی نیم ساعت پیش از فرآیند آزمون بسته می شود.

وی خاطرنشان کرد: به هر یک از داوطلبان یک بسه مجموعه سئوالات داده می شود که با توجه به اینکه دفترچه سئوالات شخصی سازی شده است شماره داوطلب و نام و نام خوانوادگی داوطلب بر روی بسته ها درج شده است. دفترچه ها دارای تنوع بوده و با عناوین B.C.D.E تقسیم شده اند.

توکلی اظهار داشت: سئوالات آزمون به صورت چهار گزینه ای است و این آزمون نمره منفی ندارد. در صورتی که داوطلب بیش از یک پاسخ به سئوال بدهد آن پاسخ حذف شده و نمره ای به آن داده نمی شود.

وی تاکید کرد: ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر مهرماه 95 دانشگاه پیام نور  20 هزار و 960 هزار است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی