خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

بایگانی
  • ۰
  • ۰

رتبه نخست دانشگاه پیام نور در کیفیت آموزش

رییس دانشگاه پیام‌نور مرکز زنجان گفت: دانشگاه پیام‌نور توانسته است از نظر کیفیت آموزش و سطح علمی دانشجویان، رتبه نخست را در بین دانشگاه‌های کشور کسب کند.

احسان توابی عنوان کرد: دانشگاه پیام‌نور از نظر فعالیت‌های پژوهشی باتوجه به آمار ISC، جزو هشتمین دانشگاه برتر کشور محسوب می‌شود و همچنین در زمینه کارهای فرهنگی و ورزشی همیشه جزو 10 دانشگاه برتر است، چراکه اولویت دانشگاه پیام‌نور پس از تحصیل انجام فعالیت‌های کار فرهنگی است.

وی با اشاره به برنامه‌ها و جشنواره‌های برگزار شده در این دانشگاه، افزود: از جمله مهم‌ترین برنامه‌های برگزار شده در سال‌جاری دانشگاه شامل یادواره شهدای 175شهید دریادل، جشنواره ملی کانون ملی قرآن و عترت، مسابقات قرآنی در بخش‌های مختلف، اعزام دانشجویان و اساتید به ضیافت ‌اندیشه در مشهد، قهرمانی بدمینتون کشوری، اعزام دانشجویان به مسابقات سازه‌های ماکارونی در کرمانشاه و کسب مقام اول توسط دانشجویان و غیره است.

توابی در خصوص رفع مظلومیت از دانشگاه پیام‌نور گفت: دانشگاه پیام‌نور یک دانشگاه صد درصد بومی بوده که بیشترین جمعیت دانشجویی را در بین دانشگاه‌ها به خود اختصاص داده است و همچنین این دانشجویان جزو مستعدترین دانشجویان هستند و این موضوع را آمار قبولی دانشجویان مقطع کارشناسی‌ارشد نشان می‌دهد.

وی دامه داد: باتوجه به اینکه دانشگاه پیام‌نور یک دانشگاه کتاب محور است دانشجویان باید برای قبولی تلاش کنند و باز هم آمار قبولی دانشجویان در کارشناسی‌ارشد ثابت می‌کند که جزو باسوادترین دانشجویان هستند و می‌توانند با امکانات به شکوفایی برسند و در کل این دانشگاه ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که می‌تواند مکمل خوبی برای آموزش و پژوهش باشد.

رییس دانشگاه پیام‌نور مرکز زنجان خاطرنشان کرد: از خصوصیات دانشگاه پیام‌نور، مجازی بودن کلاس‌ها و تحصیل به‌صورت الکترونیکی است که در این صورت نیازی به حضور فرد در کلاس نیست؛ همچنین امتحانات این دانشگاه جزو استانداردترین امتحانات دنیا محسوب شده که به‌صورت متمرکز و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی