خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اهم برنامه های نهاد نمایندگی رهبری برای دانشگاهیان پیام نور

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور گفت: برنامه‌هایی همچون توانمندی ائمه جماعت سراسر کشور و ارتقای اساتید و دانشجویان با استفاده از اساتید به‌نام کشور و اعتکاف را در سال آینده برگزار می‌کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صادق جمشیدی راد، با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی دانشگاه پیام نور تدوین شده که دانشجویان از آن بهره می‌برند، اظهار کرد: با اینکه سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور با سایر دانشگاه‌ها متفاوت است و حضور در بسیاری از کلاس‌ها اجباری نیست، با این حال شور و نشاطی که در این دانشگاه وجود دارد را در کمتر دانشگاهی در سطح کشور می‌توان یافت.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور صرفاً مختص دانشجویان نیست بلکه با در نظر گرفتن جمعیت اساتید و کارمندان برنامه هایی نیز برای این قشر دانشگاهی داریم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با اشاره به برگزاری جشنواره هفتاد و دو خط اشک، ادامه داد: برای استان‌هایی که برادران اهل سنت هستند سعی کردیم اشعاری که علما و بزرگان اهل سنت درباره اهل بیت (ع) سروده‌اند، را در برنامه جشنواره قرار دهیم.

جمشیدی راد تصریح کرد: برنامه‌هایی همچون توانمندی ائمه جماعت سراسر کشور و ارتقای اساتید و دانشجویان با استفاده از اساتید به‌نام کشور و اعتکاف را در سال آینده برگزار می‌کنیم. میزگردهای علمی را نیز تشکیل دادیم که بتواند پاسخگوی سوالات دانشجویان باشد. به عنوان نمونه بحث حجاب و عفاف را با حضور اساتید معارف، جامعه‌شناسی و روانشناسی برگزار کردیم که دانشجویان مجاب شوند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی