خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اختصاص بودجه 5 میلیاردی برای وام دانشجویان پیام‌ نور

مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور از اختصاص بودجه 5 میلیاردی برای اعطای وام به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

دکتر محمد اورکی با اشاره به تامین وام شهریه دانشجویان پیام نور از چهار منبع مختلف گفت: یکی از منابع اعطای وام شهریه به دانشجویان پیام نور،صندوق رفاه دانشجویان است که تعداد و مبلغ این وام طبق قوانین صندوق رفاه است.

وی افزود: علاوه بر وامی که از سوی صندوق رفاه دانشجویان اعطا میشود،طبق هماهنگی های صورت گرفته بین دانشگاه پیام نور و بنیاد علوی که زیر مجموعه بنیاد مستضعفان است و با همکاری صندوق رفاه، وام کمکی دیگری به دانشجویان پیام نور تحت عنوان وام بنیاد علوی اعطا می شود که مبلغ آن برای دانشجویان مجرد هر ترم 600 هزار تومان و برای دانشجویان متاهل 800 هزار تومان است.بودجه در نظر گرفته شده برای هر ترم یک میلیارد و 500 میلیون تومان است و بخشنامه اعطای آن به استان‌ها ابلاغ شده است.

مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور ادامه داد: این وام قرض الحسنه بوده و اولویت اعطای این وام دانشجویان بدهکار،دانشجویان دارای بنیه مالی ضعیف و دانشجویان مناطق محروم هستند و بازپرداخت آن 6 ماه بعد از اتمام تحصیل و به صورت اقساطی خواهد بود.

اورکی در ادامه از تفاهم بین دانشگاه پیام نور و بانک صادرات برای اعطای وام به دانشجویان این دانشگاه خبر داد و افزود: اعتبار این وام برای هر ترم به طور کلی 3 میلیارد 500 میلیون تومان پیش بینی شده است که مبلغ آن به تناسب بدهی و مشکلات مالی متقاضیان در نظر گرفته می شود.

وی در پایان از همکاری بین بانک تجارت و دانشگاه پیام نور خبر داد گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه دانشجویان پیام‌نور می‌توانند با مراجعه به سیستم گلستان ،با وارد کردن مبلغ شهریه ثابت خود، برای شهریه متغیر وام دریافت کنند.تاکنون بالغ بر 50 هزار دانشجو در این سامانه ثبت نام کرده اند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی